اسمس های مخصوص روز مادر
عاشورا و حجاب
درباره وبلاگ


انشاالله روزی در تقویم خواهند نوشت: " تعطیل= روز فرج مهدی فاطمه" بعد در مدینه کنار ساختمان نیمه کاره ای تابلو میزنیم: "پروژه حرم مطهر بی بی دو عالم ،حضرت فاطمه زهرا(س) " کارفرما:قائم ال محمد
نويسندگان
دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 21:42 :: نويسنده : صدیقه
اس ام اس تبریک روز مادر - اس ام اس تبریک روز زن


به یاد می آورم لحظه های فراز را كه صدای او اعتبارم می بخشید و لحظه های نشیب را كه اعتمادم به یاد می آورم افرای افراشته ای را به یاد می آورم مادرم را ...
 

اس ام اس تبریک روز مادر - اس ام اس تبریک روز زن


آسودگی از محن ندارد مادر. آسایش جان و تن ندارد مادر .دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش ورنه غم خویشتن ندارد مادر
 

اس ام اس تبریک روز مادر - اس ام اس تبریک روز زن


مادر ای لطیف ترین گل بوستان هستی
تو شگفتی خلقتی
تو لبریز عظمتی
تو را دوست دارم و می ستایمت!
دست بر دعا بر می دارم و از خدای یگانه برایت بركت,رحمت و عزت می طلبم.

 

اس ام اس تبریک روز مادر - اس ام اس تبریک روز زن


مادرای معنی ایثار تو گل باغ خدایی
توی روزگار غربت با غم دل آشنایی
مینویسم ازسرخط مادر ای معنی بودن
مینویسم تا همیشه توئی لایق ستودن
 

اس ام اس تبریک روز مادر - اس ام اس تبریک روز زن


آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،
تقدیم به آنی كه بهشت زیر پایش جا دارد
به مادرم...
كه مهرش تا ابد در دلم جای دارد.

 

اس ام اس تبریک روز مادر - اس ام اس تبریک روز زن


تو بهترین گل، میان شهر گلهایی
تو رنگ آفتابی،
شب كه می رسد، مثل ستاره،
گوئیا مهتابی
مادر خوبم، روزت مبارك
 

اس ام اس تبریک روز مادر - اس ام اس تبریک روز زن


*;%'*
*%;;%'*
*;%*;%'*.
*;*;%;*%*,
)i(
( )
مادرجون این دسته گل تقدیم شما.
 

اس ام اس تبریک روز مادر - اس ام اس تبریک روز زن


روز زن مبارك باد...
با دادن یك هدیه خود را یك سال بیمه بدنه و اعصاب كنید
 

اس ام اس تبریک روز مادر - اس ام اس تبریک روز زن


مادرجون این دسته گل تقدیم تو،به شرط اونكه تو خودت گل باشی و من خاك زیر پات

 

اس ام اس تبریک روز مادر - اس ام اس تبریک روز زن


می دونی فرق روز پدر با روز مادر چیه ؟روز مادر طلا فروشی ها شلوغ می شه . اما روز پدر جوراب فروشی ها .حالا می دونی شباهتشون چیه ؟ پول هر دو از جیب بابا می ره !!!

 

اس ام اس تبریک روز مادر - اس ام اس تبریک روز زن


مادر:
كاشكی می شد بهت بگم
چقدر صدات و دوست دارم
لالایی هات و دوست دارم
بغض صدات و دوست دارم

 

اس ام اس تبریک روز مادر - اس ام اس تبریک روز زن


شد جهان پرشور و غوغا
صفحه ی گیتی مصفا
بیت احمد طور سینا
پا نهد زهـــرا به دنیا
 

اس ام اس تبریک روز مادر - اس ام اس تبریک روز زن


ننه جون خیلی آقایی.... از ته دل دوستتتتتتت دارم!!!
 

اس ام اس تبریک روز مادر - اس ام اس تبریک روز زن


مادر،
ای لطیف ترین گل بوستان هستی،
ای باغبان هستی من،
گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی كه به آرامی سیرابم كند.
گاهِ پروریدنم آغوشی گرم كه بالنده ام سازد

روزت مبارك مادر

روز زن بهانه ای است برای تشکر از شما و من خیلی دوستتون دارم
و حاضرم همه دنیامو دو دستی تقدیمتون کنم . . .

 

اس ام اس تبریک روز مادر - اس ام اس تبریک روز زن

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 234
بازدید کل : 7090
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد صلوات شمار


استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب آنلاین




<-PollName->

<-PollItems->